21 de novembre, 2010

Els lacasitos



Avui és 20 de Novembre, queden per tant 8 dies per a les eleccions. Ha estat un dissabte típicament de tardor, així com un dissabte típic de meitat de campanya. Avui el post complet (i quin post!!) el trobeu al bloc de la Jordina. En aquest projecte a 4 mans, a mi em toca fer avui la menció i un breu resum d’un dia marcat pel míting del PSC a Girona, amb el vicepresident del govern espanyol Alfredo Pérez Rubalcaba, el candidat per Girona i conseller Quim Nadal i el President Montilla.
Un míting important on el president ha anunciat que al llarg del dia d’avui faria públic el seu patrimoni i el Contracte de Servei Públic que proposa el PSC que impulsi la regeneració política basada en la transparència i les bones pràctiques. A la web de la candidatura podeu trobar ja ambdues coses.

Avui la Jordina ha tingut jornada lleidatana i la meva entre Girona i L’Hospitalet, amb el meu nebot que ja us ha citat.

El post del dia, titulat “Lacasitos” és dedicat per a tots els responsables del ciberactivisme del PSC al llarg i ample de Catalunya, el que nosaltres anomenem CR. Tot un ventall de persones preparades, grans coneixedors de les xarxes socials, grans mobilitzadors, i una de les peces fonamentals de l’activisme a la xarxa del PSC. Uns CR que tot just he començat a conèixer més a fons des de fa unes setmanes però dels que ja he aprés tantes coses que el meu concepte i ús de les xarxes ja no serà el mateix des de que els he conegut. Per tots ells (la llista sencera la trobareu al post de la Jordina), el meu, el nostre total reconeixement i gratitud. Seguim.