26 de desembre, 2005

L'any que s'acaba i l'any que entra


Bé, amics i amigues, sembla que això s'acaba. L'any 2005 enra en la recta i final i encarem els dies, festius o no, que ens han de portar al 2006.
Aquests estan sent uns dies d'estar amb la família, veure els amics, dinars, compartir regals, molts sms on desitgem uns bones festes, estudi en el meu cas per preparar els exàmens de gener, treballar els últims dies de l'any i, com no, una mica de reflexió sobre el balanç del 2005 i que n'espero de l'any vinent.
Si us faig una confessió, aquest 2005 em deixa un balanç una mica amb regust amarg.El balanç general és possitiu, i tant, però sempre queda alguna cosa que hagués dessitjat que fos diferent. No obstant, sempre és millor mirar cp el futur, per encarar-ho amb la decisió i la il·lusió que cal.
Aquest 2006 m'agafa amb projectes nous, amb forces renovades i amb la decisió per engegar-ho. Val a dir que es preveu un any prou important, com per treballar-ho força. Ara és temps de recordar a tota la gent que ha estat amb mi i que ha compartit amb mi el seu temps, les seves idees, les seves reflexions, que m'han acompanyat en els bons moments i, sobretot, en els de dolents; és temps de recordar a la meva família, la meva parella i els meus companys i amics. A tots ells i elles, us vull dedicar aquestes línies i us vull agrair els moments passats junts. Només us cito pel 2006, per continuar la tasca que fem cada dia junts. La tasca de construir un entorn millor; un entorn que pot ser el més proper o que pot ser el més ampli que poguem. Us cito pel 2006. Per què de ben segur que serà un any que haurà de consolidar les nostres relacions.
Una salutació.